Nővér vagyok,de ember is.

Szálkacsipesz

Szálkacsipesz

K.E. emlékére II.

2018. április 14. - kistuco

Tudja nővérke, én megmondom őszintén: kurva voltam. Ühüm Pesten,meg Almádiban. Jó nő voltam ám, sok kuncsaftom volt. Nem, a Józsit már itt ismertem meg vidéken. Az elvonón. Együtt jártunk ki a faluba inni. Egy helyen meg volt bontva a kerítés a park végében, ott kimásztunk, át a kiserdőn, be a faluba.

Persze, hogy tetszettem neki. Mi, hogy szerelem első látásra? Ja, az ám!

Egyszer jöttünk vissza a kiserdőn keresztül, aztán a Józsi már nem bírt magával, tudja kanos lett. Elkezdett tapogatni, csókolgatta a nyakamat. Tiszta nyál lettem. Felültetett egy tuskóra, ott csináltuk először. Kiabáltam, sikogattam, ez a marha meg annál vadabbul döfködött, azt hitte, hogy ennyire élvezem.

Pedig csak a valagam ment tele szálkával, nővérke.

A bejegyzés trackback címe:

https://szalkacsipesz.blog.hu/api/trackback/id/tr1313833590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása